18 000 ₽
Maps of demand on kitchenware (b2c market), Russia, 2011
Еще
Все категории
Все категории
Потребительские товары
Потребительские услуги
СМИ и реклама
Сельское хозяйство
Промышленность
Строительство и недвижимость
Тара и упаковка
Транспорт и логистика
IT и телекоммуникации
Услуги для бизнеса
Финансовые рынки, Компании
Макроэкономика
18 000 ₽
Демоверсия
Экспресс-Обзор

Maps of demand on kitchenware (b2c market), Russia, 2011

Дата выпуска: 16 июля 2013
Количество страниц: 30
Срок предоставления работы: 1 день
ID: 35525
18 000 ₽
Демоверсия
Описание Содержание Выпуски
Описание

Map of demand on kitchenware displays expenses per capita on purchased kitchenware in rubles, $, €/RUB and market volume in amount of rub/$ in 2011.

Maps of demand by ‘Express-Obzor’ consist of 18 main slides (2 slides per each of 9 regional groups):

Map of demand on kitchenware in Russia

Consumer expenses, $ per capita

Market Volume, $.

Map of demand on kitchenware in Central FD

Consumer expenses, $ per capita

Market Volume, $.

Map of demand on kitchenware in Northwest FD

Consumer expenses, $ per capita

Market Volume, $.

Map of demand on kitchenware in Volga FD

Consumer expenses, $ per capita

Market Volume, $.

Map of demand on kitchenware in Southern FD

Consumer expenses, $ per capita

Market Volume, $.

Map of demand on kitchenware in North Caucasus FD

Consumer expenses, $ per capita

Market Volume, $.

Map of demand on kitchenware in  Urals FD

Consumer expenses, $ per capita

Market Volume, $.

Map of demand on kitchenware in Siberian FD

Consumer expenses, $ per capita

Market Volume, $.

Map of demand on kitchenware in Far East FD

Consumer expenses, $ per capita

Market Volume, $.

 

About the company

Company Express-Obzor since 2005 has been specializing in ready-made analytical market reports. Reports made my Express-Obzor’s specialists give an opportunity to receive basic information and a general idea of a market situation in a concise way. All assessments obtained in the course of a research are independent and impartial.

 

 Over the past 8 years of activity the company:

  • has gained a wide experience in analytical  study and expert appraisal of various markets
  • has published over 600 market surveys of nearly every economic sector
  • has attended to more then 1000 clients
Развернуть
Содержание

 

MAPS OF DEMAND ON KITCHENWARE (B2C MARKET), RUSSIA, 2011

1

Map of demand in Russia

2

Consumer expenses, $ per capita

3

Market Volume, $.

4

Map of demand in Central FD

5

Consumer expenses, $ per capita

6

Market Volume, $.

7

Map of demand in Northwest FD

8

Consumer expenses, $ per capita

9

Market Volume, $.

10

Map of demand in Volga FD

11

Consumer expenses, $ per capita

12

Market Volume, $.

13

Map of demand in Southern FD

14

Consumer expenses, $ per capita

15

Market Volume, $.

16

Map of demand in North Caucasus FD

17

Consumer expenses, $ per capita

18

Market Volume, $.

19

Map of demand in  Urals FD

20

Consumer expenses, $ per capita

21

Market Volume, $.

22

Map of demand in Siberian FD

23

Consumer expenses, $ per capita

24

Market Volume, $.

25

Map of demand in Far East FD

26

Consumer expenses, $ per capita

27

Market Volume, $.

28

 

Развернуть
Выпуски
В этой вкладке вы можете посмотреть и приобрести все предыдущие выпуски данного исследования
Развернуть
Материалы по теме
Статья, 14 ноября 2018 РБК Исследования рынков Кризис почти не затронул рынок платной медицины На протяжении последних 12 лет наблюдается постоянный рост рынка платных медицинских услуг

С 2005 года рынок вырос более чем в 3 раза. До кризиса 2015-2016 гг. объем рынка рос как за счет повышения цен, так и за счет увеличения количества оказываемых услуг. В 2015-2016 годах рост продолжился, однако исключительно по инфляционной модели. То есть количественно (или в сопоставимых ценах) рынок не увеличивался, оставшись на уровне 2014 года. Однако по сравнению с многими другими потребительскими рынками, испытавшими существенное снижение не только в текущих, но и в сопоставимых ценах, ситуация на рынке медицинских услуг выглядит гораздо более оптимистично. Таким образом, в кризис падения рынка платных медицинских услуг несмотря на снижение реальных доходов населения и существенный рост цен не произошло.

Показать еще