18 000 ₽
Maps of demand on canned of natural and pickled vegetables (except canned baby food) (b2c market), Russia, 2011
Еще
Все категории
Все категории
Потребительские товары
Потребительские услуги
СМИ и реклама
Сельское хозяйство
Промышленность
Строительство и недвижимость
Тара и упаковка
Транспорт и логистика
IT и телекоммуникации
Услуги для бизнеса
Финансовые рынки, Компании
Макроэкономика
18 000 ₽
Демоверсия
Экспресс-Обзор

Maps of demand on canned of natural and pickled vegetables (except canned baby food) (b2c market), Russia, 2011

Дата выпуска: 8 июля 2013
Количество страниц: 30
Срок предоставления работы: 1 день
ID: 35506
18 000 ₽
Демоверсия
Описание Содержание Выпуски
Описание

Map of demand on canned of natural and pickled vegetables (except canned baby food) displays expenses per capita on purchased canned of natural and pickled vegetables (except canned baby food) in rubles, $, €/RUB and market volume in amount of rub/$ in 2011.

Maps of demand by ‘Express-Obzor’ consist of 18 main slides (2 slides per each of 9 regional groups):

Map of demand on canned of natural and pickled vegetables (except canned baby food) in Russia

Consumer expenses, $ per capita

Market Volume, $.

Map of demand on canned of natural and pickled vegetables (except canned baby food) in Central FD

Consumer expenses, $ per capita

Market Volume, $.

Map of demand on canned of natural and pickled vegetables (except canned baby food) in Northwest FD

Consumer expenses, $ per capita

Market Volume, $.

Map of demand on canned of natural and pickled vegetables (except canned baby food) in Volga FD

Consumer expenses, $ per capita

Market Volume, $.

Map of demand on canned of natural and pickled vegetables (except canned baby food) in Southern FD

Consumer expenses, $ per capita

Market Volume, $.

Map of demand on canned of natural and pickled vegetables (except canned baby food) in North Caucasus FD

Consumer expenses, $ per capita

Market Volume, $.

Map of demand on canned of natural and pickled vegetables (except canned baby food) in  Urals FD

Consumer expenses, $ per capita

Market Volume, $.

Map of demand on canned of natural and pickled vegetables (except canned baby food) in Siberian FD

Consumer expenses, $ per capita

Market Volume, $.

Map of demand on canned of natural and pickled vegetables (except canned baby food) in Far East FD

Consumer expenses, $ per capita

Market Volume, $.

 

About the company

Company Express-Obzor since 2005 has been specializing in ready-made analytical market reports. Reports made my Express-Obzor’s specialists give an opportunity to receive basic information and a general idea of a market situation in a concise way. All assessments obtained in the course of a research are independent and impartial.

 Over the past 8 years of activity the company:

  • has gained a wide experience in analytical  study and expert appraisal of various markets
  • has published over 600 market surveys of nearly every economic sector
  • has attended to more then 1000 clients
Развернуть
Содержание

 

MAPS OF DEMAND ON CANNED OF NATURAL AND PICKLED VEGETABLES (EXCEPT CANNED BABY FOOD) (B2C MARKET) IN RUSSIA, 2011

1

Map of demand in Russia

2

Consumer expenses, $ per capita

3

Market Volume, $.

4

Map of demand in Central FD

5

Consumer expenses, $ per capita

6

Market Volume, $.

7

Map of demand in Northwest FD

8

Consumer expenses, $ per capita

9

Market Volume, $.

10

Map of demand in Volga FD

11

Consumer expenses, $ per capita

12

Market Volume, $.

13

Map of demand in Southern FD

14

Consumer expenses, $ per capita

15

Market Volume, $.

16

Map of demand in North Caucasus FD

17

Consumer expenses, $ per capita

18

Market Volume, $.

19

Map of demand in  Urals FD

20

Consumer expenses, $ per capita

21

Market Volume, $.

22

Map of demand in Siberian FD

23

Consumer expenses, $ per capita

24

Market Volume, $.

25

Map of demand in Far East FD

26

Consumer expenses, $ per capita

27

Market Volume, $.

28

 

Развернуть
Выпуски
В этой вкладке вы можете посмотреть и приобрести все предыдущие выпуски данного исследования
Развернуть
Материалы по теме
Статья, 15 августа 2018 INFOLine Результаты исследования материалов наиболее востребованных на российском рынке POSM в 2018 году. Рост конкуренции среди владельцев брендов и розничных сетей закономерно привел к ускорению процессов, связанных с рекламной и маркетинговой деятельностью.

По данным исследования   "Рынок рекламных материалов в точках продаж в России: Итоги 2017, перспективы развития в 2018-2019 гг.", подготовленного специалистами INFOLine, рост конкуренции среди владельцев брендов и розничных сетей закономерно привел к ускорению процессов, связанных с рекламной и маркетинговой деятельностью. Необходимость регулярной и оперативной замены рекламных материалов в связи с ростом промоактивности и сокращением длительности промоакций обуславливает рост рынка краткосрочных POSM и более активное использование картона, являющегося основным конструктивным материалом для краткосрочных и частично для долгосрочных POSM (cо сроком использования до 6 месяцев).

Показать еще