18 000 ₽
Maps of demand on cooked (boiled) sausages in kind (b2c market), Russia, Q3 2012
Еще
Все категории
Все категории
Потребительские товары
Потребительские услуги
СМИ и реклама
Сельское хозяйство
Промышленность
Строительство и недвижимость
Тара и упаковка
Транспорт и логистика
IT и телекоммуникации
Услуги для бизнеса
Финансовые рынки, Компании
Макроэкономика
18 000 ₽
Демоверсия
Экспресс-Обзор

Maps of demand on cooked (boiled) sausages in kind (b2c market), Russia, Q3 2012

Дата выпуска: 12 февраля 2013
Количество страниц: 30
Срок предоставления работы: 1 день
ID: 35510
18 000 ₽
Демоверсия
Описание Содержание
Описание

Map of demand on cooked (boiled) sausages displays consumption of cooked (boiled) sausages in kg, and market volume in amount of tonnes in Q3 2012.

Maps of demand by ‘Express-Obzor’ consist of 18 main slides (2 slides per each of 9 regional groups):

Map of demand on cooked (boiled) sausages in Russia

Consumption, kg per capita

Market Volume, tonnes.

Map of demand on cooked (boiled) sausages in Central FD

Consumption, kg per capita

Market Volume, tonnes.

Map of demand on cooked (boiled) sausages in Northwest FD

Consumption, kg per capita

Market Volume, tonnes.

Map of demand on cooked (boiled) sausages in Volga FD

Consumption, kg per capita

Market Volume, tonnes.

Map of demand on cooked (boiled) sausages in Southern FD

Consumption, kg per capita

Market Volume, tonnes.

Map of demand on cooked (boiled) sausages in North Caucasus FD

Consumption, kg per capita

Market Volume, tonnes.

Map of demand on cooked (boiled) sausages in Urals FD

Consumption, kg per capita

Market Volume, tonnes.

Map of demand on cooked (boiled) sausages in Siberian FD

Consumption, kg per capita

Market Volume, tonnes.

Map of demand on cooked (boiled) sausages in Far East FD

Consumption, kg per capita

Market Volume, tonnes.

About the company

Company Express-Obzor since 2005 has been specializing in ready-made analytical market reports. Reports made my Express-Obzor’s specialists give an opportunity to receive basic information and a general idea of a market situation in a concise way. All assessments obtained in the course of a research are independent and impartial.

 Over the past 7 years of activity the company:

  • has gained a wide experience in analytical study and expert appraisal of various markets
  • has published over 300 market surveys of nearly every economic sector
  • has attended to more then 800 clients
Развернуть
Содержание

MAPS OF DEMAND ON COOKED (BOILED) SAUSAGES (B2C MARKET) IN RUSSIA, Q3 2012

1

Map of demand in Russia

2

Consumption, kg per capita

3

Market Volume, tonnes.

4

Map of demand in Central FD

5

Consumption, kg per capita

6

Market Volume, tonnes.

7

Map of demand in Northwest FD

8

Consumption, kg per capita

9

Market Volume, tonnes.

10

Map of demand in Volga FD

11

Consumption, kg per capita

12

Market Volume, tonnes.

13

Map of demand in Southern FD

14

Consumption, kg per capita

15

Market Volume, tonnes.

16

Map of demand in North Caucasus FD

17

Consumption, kg per capita

18

Market Volume, tonnes.

19

Map of demand in Urals FD

20

Consumption, kg per capita

21

Market Volume, tonnes.

22

Map of demand in Siberian FD

23

Consumption, kg per capita

24

Market Volume, tonnes.

25

Map of demand in Far East FD

26

Consumption, kg per capita

27

Market Volume, tonnes.

28

Развернуть
Материалы по теме
Статья, 15 августа 2018 INFOLine Результаты исследования материалов наиболее востребованных на российском рынке POSM в 2018 году. Рост конкуренции среди владельцев брендов и розничных сетей закономерно привел к ускорению процессов, связанных с рекламной и маркетинговой деятельностью.

По данным исследования   "Рынок рекламных материалов в точках продаж в России: Итоги 2017, перспективы развития в 2018-2019 гг.", подготовленного специалистами INFOLine, рост конкуренции среди владельцев брендов и розничных сетей закономерно привел к ускорению процессов, связанных с рекламной и маркетинговой деятельностью. Необходимость регулярной и оперативной замены рекламных материалов в связи с ростом промоактивности и сокращением длительности промоакций обуславливает рост рынка краткосрочных POSM и более активное использование картона, являющегося основным конструктивным материалом для краткосрочных и частично для долгосрочных POSM (cо сроком использования до 6 месяцев).

Показать еще