Map of demand on smoked meat products and meat snacks displays consumption of smoked meat products and meat snacks in kg, and market volume in amount of tonnes in Q3 2012.
Maps of demand by ‘Express-Obzor’ consist of 18 main slides (2 slides per each of 9 regional groups):
Map of demand on smoked meat products and meat snacks in Russia
Consumption, kg per capita
Market Volume, tonnes.
Map of demand on smoked meat products and meat snacks in Central FD
Consumption, kg per capita
Market Volume, tonnes.
Map of demand on smoked meat products and meat snacks in Northwest FD
Consumption, kg per capita
Market Volume, tonnes.
Map of demand on smoked meat products and meat snacks in Volga FD
Consumption, kg per capita
Market Volume, tonnes.
Map of demand on smoked meat products and meat snacks in Southern FD
Consumption, kg per capita
Market Volume, tonnes.
Map of demand on smoked meat products and meat snacks in North Caucasus FD
Consumption, kg per capita
Market Volume, tonnes.
Map of demand on smoked meat products and meat snacks in Urals FD
Consumption, kg per capita
Market Volume, tonnes.
Map of demand on smoked meat products and meat snacks in Siberian FD
Consumption, kg per capita
Market Volume, tonnes.
Map of demand on smoked meat products and meat snacks in Far East FD
Consumption, kg per capita
Market Volume, tonnes.
About the company
Company Express-Obzor since 2005 has been specializing in ready-made analytical market reports. Reports made my Express-Obzor’s specialists give an opportunity to receive basic information and a general idea of a market situation in a concise way. All assessments obtained in the course of a research are independent and impartial.
Over the past 7 years of activity the company:
MAPS OF DEMAND ON SMOKED MEAT PRODUCTS AND MEAT SNACKS (B2C MARKET) IN RUSSIA, Q3 2012
1
Map of demand in Russia
2
Consumption, kg per capita
3
Market Volume, tonnes.
4
Map of demand in Central FD
5
Consumption, kg per capita
6
Market Volume, tonnes.
7
Map of demand in Northwest FD
8
Consumption, kg per capita
9
Market Volume, tonnes.
10
Map of demand in Volga FD
11
Consumption, kg per capita
12
Market Volume, tonnes.
13
Map of demand in Southern FD
14
Consumption, kg per capita
15
Market Volume, tonnes.
16
Map of demand in North Caucasus FD
17
Consumption, kg per capita
18
Market Volume, tonnes.
19
Map of demand in Urals FD
20
Consumption, kg per capita
21
Market Volume, tonnes.
22
Map of demand in Siberian FD
23
Consumption, kg per capita
24
Market Volume, tonnes.
25
Map of demand in Far East FD
26
Consumption, kg per capita
27
Market Volume, tonnes.
28
— Каким был 2022 год для вашей компании? Удалось ли достичь намеченных финансовых показателей и реализовать планы по развитию?
Количество самозанятых, которое в конце 2022 года составляло около 6,5 млн. чел., уже приближается к значению 10 млн. При этом самозанятые могут работать с клиентами через специальное приложение «Мой налог», разработанное ФНС. Однако осуществлять нужные для работы операции – выставлять чеки клиентам, оплачивать налоги, просматривать информацию по доходам – можно и другим способом, с помощью интернет-банков или мобильных банков, где самозанятые являются клиентами как физические лица, а также с помощью личных кабинетов других похожих сервисов.
Объем выручки компаний, работающих на рынке розничной торговли в сегменте косметики и средств личной гигиены в России, в 2000-х и 2010-х годах уверенно рос. За период с 2005 по 2018 годы совокупный объем продаж отрасли ежегодно увеличивался (в среднем – на 18-19% ежегодно). Лишь в 2019 году продажи сократились (-10,7%). В последующем ситуация начала улучшаться, даже в «коронавирусном» 2020 году спад составил лишь около 6%, а восстановительный рост отрасли по итогам 2021 года (+29,9%) оказался более заметным, чем приросты в последние несколько лет.